Sunday, November 2, 2008

AKU YANG MEMBOSANKAN - SIRI 2

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran aku panjatkan pada ALLAHS.W.T kerana masih memberi kesempatan untuk terus berada di dunia ini. erm... rasanya nak sambung balik cerita yang semalam tertangguh. sekarang jam di meja komputer aku menunjukkan jam 0319, aku masih lagi menonton cerita Heroes sejak semalam, sekarang dah masuk episod 5 dalam season ke-3, aku sangat tertarik dengan siri ini lebih dari siri2 cerita inggeris yang lain. It's totally different. Tapi betul ke benda bni yang sepatutnya aku buat di waktu ini? aku masih terus di depan monitor dengan jari masih rancak di papan kekunci...

28 Oktober (selasa):
Kaki aku baru sembuh dari kesakitan, mula berjaga2 dengan permakanan, mana la tau kes lama berlaku lagi. Fobia GOUT di minggu peperiksaan, dah lah dua subjek yang aku terlepas tu berada pada hari yang sama macam tahun sudah, Management Science(khamis) dan Usul Fiqh (jumaat). harap ALLAH permudahkan urusan...

29 Oktober (Rabu):
Hari ni special sikit, nak tahu kenapa? hari ni merupakan ulangtahun kelahiran huzairy yang ke 22. Sambutan? hmm...kureng sikit berbanding tahun yang lepas. rasanya tahun lepas jauh lebih happening, kalau nak tahu, tanya la dia sendiri... tahun ni birthday dia kami sambut di pantai, tapi ramai yang tak turut serta sebab balik rumah sempena cuti study week...

lepas maghrib, aku keluar ke bandar naik motor, just around 100km/j, bawak nidz jumpa dengan adik dia di hotel Grand Dorsett, lepas tu pergi utama jaya beli serbuk dadih untuk johan pula. malam ni aku masak pisang goreng, umph.. sedapnya...

30 Oktober (Khamis):
Hari ini ramai betul orang cari aku, nak print, nak pinjam motor...bukan aku tak sedar, cuma aku malas nak layan...nasib baik aku tak layan, kalau tak terpaksalah aku suruh hafiz balik sendiri dari terminal feri tu. hmm...kira ok lah tu, kadang2 aku penat jugak melayan semua ni...

Malam ni zai pinjam motor aku pergi bandar, nak withdraw duit katanya, it's ok... you are my buddy, and then sempat jugak aku telefon shahrizal wish birthday die, he also my buddy...

31 Oktober (jumaat):
Aku hampir terlepas Solat Jumaat, bangun jam 1230. Tidur lepas subuh punya pasal lah ni, apa nak jadi dengan aku... hari ni ape aku nak masak ye? tak payah masak lah, lepas solat jumaat aku terus balik ke teratak bujang, buat apa lagi, nak tengok siri Heroes la. baru je aku nak layan, jijoe datang nak print, pastu kamal pulak, it's ok... you're also my buddy...

Lepas maghrib merempit ke bandar dengan bob, pergi bank in duit. so aku pun pergi lah monegain sekali untuk beli telur dan sosej tak lupa jugak Oat yang abag aku pesan suruh makan setiap hari...

1 November (Sabtu):
Sepanjang hari duduk dalam rumah, menghabiskan sisa2 siri Heroes yang tak habis2. tengahari aku masak cucur bilis, Nidz kata aku memang pakar masak cucur, padahal aku rasa biasa je. entah apa yang special sangat pun aku tak tahu...

2 November (Ahad):
sekarang lah tu. Masa sekarang jam 0359, sekejap lagi nak tidur lah ni, tunggu episod terakhir siri Heroes yang dalam simpanan aku. mungkin pagi ni aku mula study for the final exam... mungkin lah... selamat pagi semua...assalamu'alaikum

p/s: mungkin siri AKU YANG MEMBOSANKAN ini tidak akan terbit buat beberapa ketika, tunggu sahaja yang akan datang, mungkin seminggu or dua minggu or tengoklah kerajinan aku yang tak berapa rajin ni...

No comments: